دعوای سرخ، سر یعقوب کریمی بالا گرفت
انتشار قرارداد و بیانیه علیه پرسپولیس

دعوای سرخ، سر یعقوب کریمی بالا گرفت

 
«تا حالا خلیل زاده، یعقوب کریمی، عباس زاده و شاکری را جذب کرده ایم.» پیامد حرف های رویانیان در برنامه 90 هر لحظه بیشتر می شود.
 

 

روزنامه تماشا: «تا حالا خلیل زاده، یعقوب کریمی، عباس زاده و شاکری را جذب کرده ایم.» پیامد حرف های رویانیان در برنامه 90 هر لحظه بیشتر می شود. دیروز مدیرعامل نفت تهران مصاحبه کرد و گفت کریمی را به هر باشگاهی بدهد، به پرسپولیس نمی دهدو مدیر روابط عمومی پرسپولیس با لحنی تند جواب او را داد. حالا نفتی ها تصویر قرارداد 3 ساله یعقوب کریمی را منتشر کرده و علیه مسئولان پرسپولیس بیانیه داده اند.

در این بیانیه آمده است: «در عصر ارتباطات چانه زنی باشگاه پرسپولیس بر سر اینکه یعقوب کریمی با باشگاه نفت تهران قراردادی ندارد یک اتفاق حیرت انگیز محسوب می شود زیرا متن قرارداد سه ساله یعقوب کریمی با باشگاه نفت تهران در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال موجود است. ضمن اینکه ظاهرا مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از مسئولان باشگاه نفت نسبت به قراردادهای بازیکنان ما اشراف کامل تری دارد که با اطمینان از پایان قرارداد کریمی با نفت سخن می گوید!»

دعوا سر یعقوب کریمی بالا گرفت
 

البته کریمی دیروز به فارس گفته بود قرارداد 3 ساله اش صوری است و می تواند پرسپولیسی شود: «زمانی که قرار بود به عضویت تیم نفت تهران دربیایم با علیپور مدیرعامل وقت این تیم قراردادی دو ساله را امضا کردیم اما زمانی که قصد ثبت این قرارداد را در هیئت فوتبال داشتیم به دلیل اینکه سهمیه زیر 23 سال محسوب می شدم مجبور بودیم قراردادمان را سه ساله کنیم. عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران به عنوان شاهد می تواند شهادت دهد که با علیپور توافق کردیم قرارداد را سه ساله ثبت کند اما پس از گذشت دو سال می توانمبه هر تیمی که می خواهم بروم.»

عقب نشینی پرسپولیس

بعد از انتشار بیانیه نفت، مسئول روابط عمومی پرسپولیس جواب آنها را داد. قدوسی با تایید قرارداد 3 ساله کریمی و نفت تهران با ادبیاتی متفاوت به فارس گفت: «هر باشگاهی می داند برای جذب بازیکنی که قرارداد دارد باید با آن باشگاه مذاکره کند. مسئولان نفت هم بهتر می دانند که قرارداد کریمی با نفت دو ساله بود اما به دلیل آنکه قوانینی وضع شد که بازیکنان زیر 25 سال یا 28 سال باید قرارداد سه ساله امضا کنند و نمی توانند قراردادی کمتر از این داشته باشند، سه ساله امضا شد. مسئولان نفت پیش از آنکه پرسپولیس را مقصر بدانند باید به بازیکن خود رجوع کنند که گفته بود قراردادش تمام شده است. امیدوارم مشکلات بین دو باشگاه پرسپولیس و نفت به ضرر کریمی نشود و دودش به چشم این بازیکن نرود.»

به نظر می رسد مسئولان پرسپولیس نگرانند نفتی ها با توجه به حق قانویشان، رضایتنامه پدیده چپ پای لیگ دوازدهم را برای رفتن به پرسپولیس صادر نکنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:یعقوب کریمی , پرسپولیس , محمد رویانیان,
ارسال توسط reza